Issue XXIII
2023/2.

[/sawcon]

Tanulmányok
Laczkó Mária: A kognitív terhelés hatása tizenévesek különböző kommunikációs helyzetekben megalkotott szövegeiben
Jakab Dorottya: A beszédcselekvés-érték jelölésének lehetséges gyakorlatai
az intézményes nyelvi tanácsadásban
Schirm Anita: Diskurzusjelölők a szegedi nyelvjárással kapcsolatos, tanárokkal készített szociolingvisztikai interjúkban
Ludányi Zsófia: korpuszhasználat szerepe a nyelvi tanácsadói munkában
Karádi Gerda: Kultúraspecifikus kifejezések fordítása Marcel Pagnol La Gloire de mon père című művének különböző fordítási módjaiban
Ahmad Awawdeh: Codeswitching among Maghreb Arabic-French-English speaking international students in a Hungarian university hostel: An exploration of functions
Ranyme Ghidhaoui: Embracing blackness: The on-screen representation of African American English by white American actors
Fatiha Sadouki: Multilingualism among international students in Hungary
Sergei Gnitiev: Translanguaging: Multiplicity and uniqueness
Vuong Thi Hoan: Oral performance in online foreign language classes: An idiodynamic approach to capture moment-to-moment changes in learner anxiety
Mariia Popova: The Position of the Russian language in the Post-Soviet States
Erzsébet Balogh: Student-initiated e-mails in a bilingual context

Könyvszemle