Issue XXIV
2024/2.

[/sawcon]

Papers
Deme Andrea – Juhász Kornélia: A helyesírásban jelölt és nem jelölt j ejtésének mássalhangzóssága az ejtés akusztikai vetülete alapján
Fóris Ágota – Somogyi Zoltán – B. Papp Eszter: Magyar Nemzeti Terminológiai Adatbázis tervezése. Általános kérdések
Kohári Anna – Uwe D. Reichel – Mády Katalin – Lakatos Krisztina – Balázs Andrea: A dajkanyelv akusztikájának és a csecsemők temperamentumának vizsgálata
Pintér Henriett – Albert Csilla – Molnár Pál: Az expresszív írás alkalmazása pedagógiai rehabilitációs foglalkozásokban résztvevő felnőttek körében
Csontos NóraIdéző igék – idéző konstrukciók. Az igével alkotott idézések elemző vizsgálata
Vecsernyés Ildikó: A keresztnévi megszólítás változatai egy valóságshow magyar és finn verziójában
Merga Feyera Wekjira – Szilvia Bátyi: Navigating Multilingualism: Language Choices and Practices in the Linguistic Landscape of Ambo Town
Annamária Kiss  Valéria Csépe: A Case Study Investigating Executive Control Impairment in Fluent Bilingual Aphasia
Mhd Ghaith Alturjman: Metacognitive Reading Strategies among International Students in English-Taught Programs in Hungary
Pálfy Anna: Implicit Motivational Role of EFL Teachers
Nilay Nur Taşdemir – Ahmad Naji: FreeListing: Insights into university students’ categorization of drinks, emotions, friendship, and success in Hungary, Jordan, and Türkiye
Thomas A. Williams: ‘It’s like I have a switch’: Identity shift in a Hungarian English major from Vajdaság/Vojvodina

Book reviews