[/sawcon]
Tanulmányok
Mária Bakti: Motivation and identity of primary CLIL learners. A Hungarian perspective
Gergely A. Dávid: Three Mediums of Test-taking and Performance in the Measurement of Foreign Language Competence at Level B2
Petra Ihász–András Benyhe–Gyula Sáry–Zoltán Juhász–Judit Navracsics: Visual Word Recognition Patterns of Hungarian-English Bilinguals – Homograph Effect in Bilingual Language Decision
Oleksandr Kapranov: A Systematic Analysis of Undergraduate EFL Courses in Phonetics and Phonology Offered by Leading Research-Intensive Universities in Norway
Lilla Horváth-Ulrike Jessner: Multilingual awareness-raising as a pedagogical tool in the initial stage of L3 teaching
Buza Ákos–Deme Andrea: Magyar magánhangzók akusztikai szerkezetének sajátosságai spontán beszédben és felolvasásban
Fajt Balázs–P. Márkus Katalin: Angol és német nyelv és nyelvtanár szakos hallgatók szótárhasználati szokásainak és a szótárhasználat oktatásához kapcsolódó attitűdjeinek modellezése
Sólyom Réka: Fogalmi metaforák köznyelvtől szaknyelvig: AZ ELMÉLETEK ÉPÜLETEK és A FOLYAMAT UTAZÁS megjelenési formái változatos szövegtípusokban
Könyvszemle