Tanulmányok
Bashar Farran – Ildikó Hortobágyi – Gyöngyi Fábián: Testing English as a Foreign Language in Palestine: A Case Study of INJAZ (GCSE) 2018 English Exam
Andrea Parapatics: On Dialect Awareness in the Middle Transdanubian Region of Hungary
Domonkosi Ágnes – Ludányi Zsófia: Az életkori szerepek diszkurzív alakítása a hallgató–oktató e-mailezés gyakorlatában
Kovács László – Dragaschnig, Edina – Hutterer, Claus Michael: Egy csoportos fordítási projekt tapasztalatai
Srđan Gajdoš – Olivera Korpaš: Using multi-player computer/mobile games as a supplement to speaking and improving oral fluency – a short case study
Vígh-Szabó Melinda: Az észt nemzeti identitás alakító tényezői
Könyvszemle
Ofelia García, Angel M. Y. Lin, & Stephen May (Eds): Bilingual and Multilingual Education (Third Edition) (Feisal Aziez)
Karin Richter: English-Medium Instruction and Pronunciation. Exposure and Skills Development (Claudia Molnár)
Anas Hajar: International Students’ Challenges, Strategies and Future Vision: A Socio-Dynamic Perspective (Darin Nshiwi)
Monica Karlsson: Idiomatic Mastery in a First and Second Language (Ihász Petra)
François Grosjean and Krista Byers‐Heinlein: The Listening Bilingual: speech perception, comprehension and bilingualism (Mészáros Henrietta Flóra)
Markian Prokopovych – Carl Bethke – Tamara Scheer (szerk.): Language Diversity in the Late Habsburg Empire (Mádi Gabriella)
Eva Vetter and Ulrike Jessner (eds.): International Research on Multilingualism: Breaking with the Monolingual Perspective (Horváth Lilla)
Jens Braarvig, Markham J. Geller: Multilingualism, Lingua Franca and Lingua Sacra (Hazim Alkhrisheh)
Bodó Csanád: Nyelvi ideológiák és különbségek (Flumbort Ábel)
Sjak Kroon & Jos Swanenberg (eds.): Language and Culture on the Margins. Global/Local Interactions (Kovács Alexandra Kitti)
Fóris Ágota – Bölcskei Andrea (szerk.): Dokumentáció, tartalomfejlesztés és szakírás (Szabolcsi Alexander)
Konferenciabeszámoló