Különszám 2023/3. szám Kiadó: Nyelvtudományi KutatóközpontFőszerkesztők: Váradi Tamás és Prószéky Gábor Tartalomjegyzék TARTALOMJEGYZÉK Előszó Előszó (Seidl-Péch Olívia, Robin Edina) Tanulmányok Kürtös Adria Mária, Sopronyi Gréta: Investigating Hungarian EFL Teachers’ Attitudes Towards Motivation Oleksandr Reient: The influence of contact with English speakers on L2 motivation in Ukrainian secondary schools Sopronyi Gréta, Kürtös Adria Mária: A Quantitative Comparison of Hungarian High-school Students’ Motivation Dančo Jakab Veronika: Szlovákiai magyar középiskolások nyelvtanórával kapcsolatos véleménye Duha Alsayed Ahmad: English majors’ flow in genre-specific writing: A pilot study Aidana Smagul: A quantitative investigation into EFL learners’ perception of translation tasks at Kazakhstani secondary schools Tamari Narimanishvili: Error Analysis in the Argumentative Essays of Georgian learners of English Havasi Zsuzsanna: Metaforikus kifejezések azonosítása szövegértés vizsgafeladatokban Juhász Kornélia: Az anyanyelv és célnyelv egymásra hatása a beszéd prozódiai megvalósításában